۱. دلم رو خوش میکنم به یه کامنت خصوصی که اینجا دارم. از طرف یه دوست قدیمی خوب. و سعی میکنم مثلا ایگنور کنم این همه نفرتی که از قبل سال نو داره به سمتم پراکنده میشه . همهاش هم یکطرفه. هیچکس هم آدمش نیست بیاد بشینیم رودررو حرف بزنیم . وقتی خودتون در جهان موازی دارید با خودتون یکطرفه قضاوت میکنید نتایج قضاوتتون رو هم در همون جهان موازی نگه دارید... برای من شرح ندید و گوشهاتون هم نگیرید که حرفای من رو نشنوید. .. یه نفر دو نفر هم نیستید که .
۲. درس اول سال نو صداقت بود. به چشم دیدم که بار کج به مقصد نمیرسه و دقیقا از جایی که فکرش رو نمیکنید لو میرید.
۳. درس دوم سال نو رو الان میخواستم بنویسم که یادم رفت :دی.... آها یادم اومد اومد :)) {بسیار جدی این موقعیت اتفاق افتاد }
دل هیچکس رو نشکنید. سرتون میاد. من الان نشستم و دلم داره خنک میشه تقریبا ... (نیستم. انقدر بزرگ نیستم که رد شم و برم در اوج دلشکستگی)
پ.ن :
سیه چشمون ...
از رنجی که میبریم ......
ما را در سایت از رنجی که میبریم ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: دوشنبه 18 ارديبهشت 1396 ساعت: 3:22