برای آدمایی که دوستشون داشتم از صمیم قلبم آرزوهای خوب کردم و تبریک عید گفتم بهشون .
امسال رو دوست داشتم . خواستم به آدمهایی که دوستشون دارم توجه بیشتری کنم.
الانم وقتشه سیام اسفند رو ثبت کنم . نمیاد دیگه تا چهار سال دیگه :)
ما را در سایت از رنجی که میبریم ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 21