من شوخی که ندارم با خودم ، این همه روزه دارم بهش فکر میکنم . برخلاف نظر پارسالم که به نظرم شرکت کردن در انتخابات کار بیهودهایه . امسال نه تنها چنین نظری ندارم که مرددها رو هم ترغیب میکنم به شرکت در انتخابات .
و این پایان راه نیست . تازه ابتدای راهی هست که شروع میکنیم . تلاش میکنیم برای بهتر شدن و تلاش میکنیم دولتی رو سر کار بیاریم که دستاوردهای ما رو خراب نکنه .
پ.ن : اردیبهشت
اردیبهشت تو یه ماه سبزی روی سرنوشت ...
ما را در سایت از رنجی که میبریم ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 9