زیر سقف آسمونش و این نسیم خنک . چی دلش میخواد آدمیزاد جز اینکه خودش بیاد بشینه ور دلت و دست بندازه گردنت و بگه ببین ! هستم من . همیشه و همهجا . هرطرف که سربگردونی من رو میبینی . باز کن اون چشمات رو ..
پ.ن : سلام فیه حتی مطلع الفجر ...
ما را در سایت از رنجی که میبریم ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 11