دوباره ایران

خرید بک لینک

من شوخی که ندارم با خودم ، این همه روزه دارم بهش فکر میکنم . برخلاف نظر پارسالم که به نظرم شرکت کردن در انتخابات کار بیهودهایه . امسال نه تنها چنین نظری ندارم که مرددها رو هم ترغیب میکنم به شرکت در انتخابات .

و این پایان راه نیست . تازه ابتدای راهی هست که شروع میکنیم . تلاش میکنیم برای بهتر شدن و تلاش میکنیم دولتی رو سر کار بیاریم که دستاوردهای ما رو خراب نکنه .


پ.ن : اردیبهشت

اردیبهشت تو یه ماه سبزی روی سرنوشت ...



از رنجی که می‌بریم ......

ما را در سایت از رنجی که می‌بریم ... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 9 تاريخ: شنبه 30 ارديبهشت 1396 ساعت: 16:21

صفحه بندی